luni, 17 octombrie 2011

Raspunsuri It is called...( Cerinta nr.3)

Dragi mei imi cer scuze oentru intarziere si imi cer scuze ca v.am tinut atat in supans.acum va voi spune raspunsurile si punctele achizitinate de fiecarre concurent dupa care voi posta noua cerinta.Va vand un mic pont:Urmatoarea cerinta v-a consta in intrebari.Ce fel de intrebari asteptati si ve-ti vedea.Acum a sosit momentul sa va las si pe voi sa suflati usurati:
Raspunsurile sunt: intrun / intr-un ; nea / ne-a ; neam / ne-am ;
Pentru punctajul suplimentar voi oferi 10 puncte iar raspunsul corect era Domnul Bae.
Punctajul vostru este:

  • ioanaraluk95: 15 puncte.
  • Elena:25 puncte
  • Andu': 0 puncte
  • Mihaela: 25 puncte
  • ioana alexandra: 25 puncte
  • Emma: 0 puncte
Felicitari concurentilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu