duminică, 18 septembrie 2011

AbraCaDabra si ...dipare(Cerinta nr.1)

Update:Deoarece pana in acest moment nu am primit nici un mail cu raspusuri de la nici un concurent va anunt ca mai aveti timp pana maine seara ,15.09.2011,la ora 20:00 sa trimiteti mail.De la acea ora nici un mail cu raspunsurile la cerinta ''AbraCaDabra si ...dispare'' nu va mai fi luat in considerare iar punctajul va fi pierdut pentru toti concurenti.


Buna concurenti!A sosit momentul pentru prima cerinta a acestei competiti.Despre ce este vorba si ce trebuie sa faceti?Nu este foarte greu dar nici usor.

Mai jos aveti 5 fragmente din 5 volume diferite.Din ele au diparut cuvinte!Voi trebuie sa le gasiti si sa le puneti la locul potrivit:

  1. Continuand sa-si frece ?,Adam a ajutat-o pe Lorelli sa dea creanga la o parte si au cercetat pamantul,cautand locul unde vazuse ? .Dupa caderea cregii,umbra a devenit mai rara,si Lorelli a observat ceva care scanteia in lumina soarelui.S-a lasat in genunchi si a inlaturat resturile.
 (Mostenirea ucigasa de Gareth P.Jones - Copacul capcana)

  1. In sala de gimnastica, ? meu preferat era pregatit,cu pensula-n mana.In fata lui,norii albi se incolaceau pe un cer albastru,si tufisuri dese,vrejuri de ? salbatica se invartejeau pe panza.Pe cregile unui trandafir stateau pasarele,langa o fantana care arunca stropi de apa limpede.Imaginea reprezenta o padure din paradis.
(Nu plange sub clar de luna de Heather Davis-Zece)

  1. De indata ce m-am vazut inchis in incaperea racoroasa si intunecoasa,mi-am plimbat degetele pe cotarele cartilor legate in piele de pe fiecare raft ,gasindu-mi alinarea in? lor.Speram doar ca pe undeva,printre teancurile si stivele de carti referitoare la atatea subiecte,aveam sa gasesc un volum care sa-mi raspunda la cateva dintre intrebarile din ?.Mi-am amintit ca,data trecuta,Katherine citea Misterele din Mystic Falls,si am constatat ca volumul nu mai era acolo ,cel putin nu la prima vedere.
    (Inceputurile de L.J.Smith- 17)

  2. Luce stat ea la raspantie,intre ? din partea de nord a campusului si poteca spre lac,din sud.Se lasa seara,iar muncitorii constructori plecasera acasa.Lumina se strecura printre crengile stejarilor din spatele salii de sport,arucand umbre pestrite pe pajistea care ducea spre lac,ispitind-o pe Luce sa mearga intr-acolo.Nu stia prea bine in cotro s-o apuce.Tinea cate o ? in fiecare mana.
(Damnare de Lauren Kate-La raspantie)

  1. Stateam ghemuita in cabina ? ,numarand incep pana la o suta,incercand ramana calma,cand un Jeep Commander negru s-a oprit langa bordura.Patch a deschis usa cabinei si s-a aplecat spre intrare.A zambit usor,dar nu parea amuzat.Parea un tic nervos care nu disparea nici in cele mai ? momente.
    (Ingerul noptii de Becca Fitzpatrick-Capitolul 21)



? = cuvant disparut

Fiecare cuvant gasit v-a primi 5 puncte.In total,in joc sunt 50 de puncte.
In mail vei scrie numele cu care esti inscris in concurs si cuvintele gasite.Un exemplu:

Nume:Renate-Sabine:
1.xxxx, xxxx
2.xxxx,xxxx
3.xxxx,xxxx
4.xxxx,xxxx
5.xxxx,xxxx

Aceasta cerinta primeste timp de rezolvare o saptamana.
Pe data de 25 septembrie voi posta raspunsurile si punctele pentru fiecare concurent.


Nivel de dificultate:Scazut.

Mult succes!


 

2 comentarii:

  1. Wow!Inspirata cerinta...care este nivelul de dificultate???Ca nu am vazut scris nicaieri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ouuu am uitat..:D
    bine ca mi-ai adus aminte!
    Pai.....scazut:)

    RăspundețiȘtergere