duminică, 30 octombrie 2011

News I l0ve....Y0u Love! (1)

Buna din nou.Dupa cum vedeti de aceasta data nu am postat o noua cerinta ci o scurta rubrica.In aceasta rubrica va voi da toate noutatile din concurs si va voi anunta unele lucruri.Ca de exempllu,de data aceasta va anunt ca concursul v-a lua o ''vancata'' de 2 saptamani.
Da 2 saptamani fara cerinte,fara rezolvari si asa mai departe.O saptamana de pauza.
Trebuie sa recunnosc ca programul pe urmatoarele 2 saptamani imi este putin prea incarcat.In ultima saptamana viata mi-a cam luat-o pe un drum gresit si acum trebuie sa o redresez putin asadar iau o pauza de la blogging,concurs si asa mai departe.
Sper din tot sufletul sa nu va suparati,daca ar fi sa o luam serios ,de ce v-ati supara?Doar nu am anulat concursul si nici nu am de gand atat timp cat premiul asteapta nerabdator in biblioteca sa isi cunoasca stapanul.Asadar un sfat pentru urmatorele 2 saptamani:Bucurati-va de ele si asteptativa la multe ideii noi de rubrici!

Si acum vine vestea proasta din post.Ca de obicei exista o veste buna si un proasta.Oconcurenta din concurs v-a fi descalificata,aici este vorba de  Emma.Imi pare sincer rau pentru ea dar deoarece nu a participat pana acum cu raspunsuri la cerintele postate aceasta v-a fi descalificata.Dupa cum a mai spus imi pare sincer rau.

Asadar acum voi da startul scurtei vacante cu o melodie tara draga mie.Va urez tuturor participantilor o ''vacanta'' placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu