miercuri, 23 noiembrie 2011

I don't nu stiu....???

Update:Deoarece numai doua raspunsuri la aceasta cerinta am marit timpul de raspundere la 3 saptamani asadar pana duminica mai este timp de raspuns!

Buna!Da,stiu am intarziat destul de mutl cu postul si imi pare sincer rau.Toate acestea au fost generate de un test care a fost anuntat cu o zi inainte.Deci prin urmate imi pare rau si acuma sa ne dam la treaba.Am destule ideii pentru viitoare cerinte,ceea ce a dus la un mic conflict in interiorul meu.Nu stiam care cerinta sa opun.Pana la urma mi-a venit acum o idee si m-am hotarat ca pe ea sa o postez.

Cerinta:Alege cuvintele potrivite din cele de mai jos si inlocuiestele cu semnele de intrebare din citatul urmator.Fiecare cuvant are un loc bine stabilit asadar voi trebuie sa il unde trebuie pus.Fiecare semn de intrebare va fi urmat de o litera care te ne va ajuta pe amandoi mai bine.De exemplu: " ?(a)...".In mail tu vei scrie litera si cuvantul care dupa parerea ta se potriveste,de exemplu: "(a)-haos".Asadar sa ne dam la treaba:

  • Cuvinte: (a) aari,dansa,zbura,canta; (b) caietul,telefonul,cutitul,parfumul; (c)umarul,genunchiul,cotul; (d)cap,stomac,gat; (e)albe,albastr,vezi,mov,negre;

Usa sari cat colo,si Theo ?(a) prin cadrul ei,izbindu-se de Claire si doborand-o la podea. ?(b)ii sari din maini,alunecand pana sub fundul intunecat al unui vechi fotoliu tapitat.Nu putea sa respire:?(c) lui Theo o izbise in (d),si in timp ce se straduia sa-si repuna muschii in functiune,vazu pete ?(e) plutindu-i pe la marginea campului vizual.Isi simtea intrgul corp de parca s-ar lichefiat,fierbinte,si nu-si dadea precis seama ce se-ntamplase,ci doar ca era ceva rau...

(Carpe corpus,volumul 6-Vampirii din Morganville de Rachel Caine)


Mult Succes! 

Grad de dificultate:Mediu
Timp de rezolvare:3saptamani

Un comentariu: