duminică, 25 septembrie 2011

O poveste(Cerinta nr.2)

A sosit momentul si pentru a doua cerinta.Idea este imprumutata de pe blogul Simonei,careia ii multumes.M-ai jos aveti un text in care am introdus titluri ale volumelor (in total sunt 20
 titluri) pe care voi trebuie sa le gasiti.Fiecare cuvant valoreaza 10 puncte.Mult succes!

Luna noua stralucea pe cer, ca un astru al noptii, era ciudat, am crezut ca trebuia sa fie luna plina.Cerul era foarte intunecat, dar lumina lunii lumina incinta taberei intr-un mod atat de straniu.Caderea noptii a sosit cu o veste care pe toti ne-a facut sa fim nerabdatori.In aceasta seara era eclipsa.
Nu a mai durat mult si aceasta a inceput.Toti au inceput sa se foiasca in jurul meu.Focul de tabara facut de supraveghetorii ma incalzea si imi dadea acea siguranta de care aveam nevoie in acest moment.Semnul facut de domnul Bae ne-a atras tuturor atentia si cu totii ne-am indreptat privirea spre cer,acolo unde se dadea lupta intre lumina si intuneric.Acolo unde luna era captiva intunericului.
In momentul in care am vazut din nou frumoasa stralucire a lunii lacrimile au inceput sa se scurga pe obrazul meu.Atunci am simtit o mana rece si fina care imi mangaia drumul parcurs de lacrima mea.Cand m-am uitat in stanga mea era el,baiatul pe care il placeam si care mi-a dat un fior straniu prima data can l-am vazut.Am incercat sa nu ma inrosesc dar stiam deja ca obrajii imi ardeau.Acesta imi zambi cu afectiuni apoi se apropie de mine si imi soptii la ureche : ''Nu plange sub clar de luna...''.Stiam ca aceste cuvinte au o insemnatate si am incercat urmatoarele lacrimi sa le pastrez pentru mai tarziu,cand voi fi singura.Cand mi-am ridicat din nou privirea el era inca acolo,inca privinduma cu fascinatie.Dar privirea mi-a fost repede atrasa in alta partea.Acolo unde statea Ea.Ea su numeste Sarah si este acea copila rasfata a parintilor caruia i se pare ca tot universul se invarte in jurul ei si din pacate eu m-am nimerit sa ii fiu rivala.Sarah il place si ea pe el si nu poate sa inteleaga ca eu sunt aleasa.Cu toate ca ea era cea cu sange albastru pe el nu il interesa.Bestia care se ascundea cu adevarat in ea se oglindea in ochii ei care acum ma priveau cu atata ura.In acel moment mana rece a lui Simon mi-a atras atentia deoarece se odihnea pe gatul meu si incerca sa imi atraga atentia.Cand mi-am revenit din reveria mea m-am uitat mai intai la el apoi in jos.Cand privirea mi-a coborat in jos mi-a fost atrasa de o cutiuta Rosie cu o funda alba care se odihnea in palma lui si care mi-a fost mie oferite.Cand l-am deschis primul lucru care mi-a venit in minte sa il spun a fost:"Este cadoul perfect!".Si chear asa era,darul perfect oferit de persoana perfecta.O crutiulita din argint care stalucea in lumina flacarilor.Cand toata lumea a inceput sa se ridice mi-am dat seama ca eu am fost prinsa in capcana timpului si ca era momentul sa plecam spre paturile noastre deoarece ritualul care se facea in zori de zi pentru trezirea noastra nu era asa de iubit de mine si nici de colegii mei de tabara.Cand m-am ridicat in picioare el m-a rugat sa il las sa imi puna lantisorul,dupa aceea m-a tras mai aproape de el si m-a sarutat.


Grad de dificultata:Mediu
Timp de rezolvare:2 saptamani

3 comentarii:

  1. e foarte interesanta ideea asta(nu am apucat sa o spun pana acum:D).Dar cat m-am chinuit sa gasesc unele dintre titluri...le-ai ascuns bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. in mail trebuie sa specificam si cine a scris cartea sau doar titlul?

    RăspundețiȘtergere